måndag 11 maj 2009

Äckliga historia prov.

Började skoldagen med ett underbart pass mattematik :D <3
Fortsatte med ett helt fantasiskt kul engelska nationella :) ojoj va skojj de va <33!
Både matten och engelskan gick såååå bra, inte för att skryta men matten är typ enklaste jag gjort och engelskan är ju lätt som en plätt!
Aja, sen hade vi iallafall lunch och usch då säger jag bara, vem vill ha lång lunchrast när man kan ha lektioner? Och efter våran äckligt överdrivet långa lunchrast så hade vi två timmars långt historia prov :D:D:D:D YEY, bara ordet historia gör mig överlycklig, i love it! Och sen att vi var tvugna att sitta och skriva en massa menlöst skit i två timmar gjorde ju de hela mycket bättre! Bästa lektionen på länge, jag menar lyssna; hiiiiistoria, proooov, 2 timmaaaaaaar.. MMMM you like the sound of that huh? <33333!
Sen när jag kom hem så har jag mest legat still och haft ont i magen.. men det är väl härligt, ont i magen så man knappt kan stå? Jag menar varför skulle man vilja må bra när man kan ha ont i magen! :D

Märkte nått i denna text.. en smula ironi kankse..?
Haha, nu ska jag krypa ner under täcket med min vetevärmare och sova!
"dagens puss" går till Ylviis för att hon lyssnar så bra och verkar verkligen förstå mig! :) I got your back Ylviis! ;P

PusspåerAlla&GodNatt!

4 kommentarer:

Alexandra sa...

Okej , jag kommenterar!

SLUTA KLAGA! du skulle ju vara med mig ju :(

Martina Åberg sa...

Åh va snällt av dig :)
Men va..? klaga? vara med dig?
vaaa..?
haha :) ?

Anonym sa...

VM i ironi @ detta inlägg? :D

Martina Åberg sa...

haha kan vara så ja.. ;)